CYMnet Logo CYMnet Banner
Хмельницький - Лінки >> | Новини | Архів | Фотогалерея | Наше місто |
| Міська Управа |

Стежками Героїв 4

Ми продовжуємо цикл мандрівок «Стежками Героїв»! Пропоную вам короткий огляд.

Трохи історії

Стежками героїв (фото)
Найперший і найекстремальніший за своїми погодними умовами табір Стежками Героїв мав пройти маршрутом Городок - Лисогірка - Сатанів. Але нажаль, у зв'язку з сильними зливами ми не змогли подолати маршрут до кінця. Не зважаючи на це ми все одно змогли винести для себе багато корисного і позитивного з цієї мандрівки. А головне - бажання пройтися ще раз цими стежками, але вже до кінця!

Стежками героїв 2 (фото)
І ось! Минув рівно рік, і хмельничани таки наважились на мандрівний табір Стежками Героїв 2. Цього разу маршрут проходив в зворотному напрямку (Сатанів - Гусятин), аби зачепити саме ті місця де нас ще не було. Цього разу дощ нас теж не оминув, але вишколені попереднього разу, ми не здавались і впевнено долали відстані. Ми, а також наші київські друзі мали можливість насолодитись надзвичайними краєвидами, хвилястим руслом річки Збруч, історичними пам'ятками, а також мокрими шкарпетками і очами кільки в макаронній каші! Це було неперевершено!

Стежками героїв 3 (фото)
Так, ми стоптали нашими бєрцами всі ґрунтовки на шляху Сатанів - Гусятин, але ще залишились місця, в які нам так і не вдалось потрапити. Тому ми вирішуємо мандрувати далі! Стежками Героїв 3 - маршрут: Гусятин - Сатанів. Цього разу розвідка краще досліджує місця, які нам обов'язково треба відвідати. Відбувається організація і підготовка необхідного спорядження.

30 квітня 2007р. 4:00 Швидкий потяг підвищеного комфорту "Київ - Гусятин". СУМівці в кількості 13 чоловік вирушають до славного Гусятина! По прибутті ми згадуємо назву табору і розуміємо, що недарма запаслись такою кількістю дощовиків. Виходимо з потяга, минає 10 хвилин - злива... Ми йдемо! Ми змогли віднайти стежки які нас привели на гору Бохит, а також до печери Перлина. І навіть спромоглись зробити декілька спусків до неї, для початку неглибоких. Так, з посмішкою на обличчі і піснею на вустах, ми дійшли до омріяного Сатанова!

Стежками героїв три з половиною (фото)
Але нам мало! Не дочекавшись наступних травневих вихідних, ми вирішуємо повторити маршрут і пройти його менше ніж за пітори доби (попередні рази три дні), а також якомога краще дослідити печеру Перлина.

На це зголошується всього семеро найекстремальніших СУМівців. Нічні переходи, переправи через Збруч з натягуванням шнурів, а також просто на надувних матрацах, дослідження печер, і багато чого іншого нам довелось пережити протягом цих... 40 годин...

Стежками героїв 4

Там де було 3,5 мусить бути і 4! Після півторарічної перерви наважуємось на найдовший триденний маршрут Чемірівці - Гуків - Оринин - Кам'янець-Подільський. Цього разу на зміну дощу нас вирішила ще в перший день знесилити спека, до якої ми виявились зовсім не готовими. Ми йшли близько восьми годин поспіль. Протягом останніх трьох годин ходи нам зустрічались люди, які казали, що до Гукова, в якому у нас мало б бути місце ночівлі, залишилось ще всього 5 кілометрів. Тому наприкінці залишилось зовсім мало СУМівців, які продовжували вірити в те, що він існує.

І ось! Ця велика галявина, до болю знайомий ліс, пам'ятник великому головнокомандувачу! Ми прийшли! Я ще ніколи не бачив радісніших облич за обличчя отих дванадцяти СУМівців!

Наступного дня ми вирішили відпочити і відкласти дорогу до Кам'янця на третій день. Відпочинок виявився далеко не порожнім. Дослідження села Гуків, знайомство з місцевим населенням, теренівки, забави, спортивні ігри і співи!

О-о-о-Гуків - це селище запам'ятається СУМівцям надовго! Важко передати словами все що там відбувалось, але емоції зашкалюють! Ну що там пояснювати - дивіться фото!

Третій день пройшов також досить позитивно. Дорогу до Кам'янця нам допоміг подолати вантажний бусик з ящиками від бананів. Далі невеличка екскурсія по старовинному містечку і нас очікує маршрутка до рідного міста! Навіть не думав, що сидіння в «спринтері» може бути настільки м'яким і що на ньому можна так гарно виспатись)))

Дуже дякуємо всім, хто прийняв участь в таборі! Особлива подяка дівчатам з Києва за створений настрій і за радіо "Цвях"!